Współpraca wizerunkowa dla firm
Oferta współpracy wizerunkowej dla firm przygotowana przez Roberta Korzeniowskiego opiera się na koncepcji połączenia sportu z biznesem. Te dwie dziedziny mogą wzajemnie się wspierać. Sportowe i biznesowe sukcesy Roberta, jego wytrwałość w działaniu, fair play, doskonała reputacja i ogromna sympatia Polaków – te cechy mogą działać na korzyść Twojej firmy.
Najciekawsze formy współpracy wizerunkowej dla firm
Decydując się na skorzystanie ze współpracy wizerunkowej, firma ma m.in możliwość wykorzystywania wizerunku Roberta Korzeniowskiego w promocji swojej marki. Dobrym pomysłem może być też skorzystanie z takiej współpracy do wsparcia wewnętrznego firmy. Robert Korzeniowski jest cenionym w kraju mówcą motywacyjnym, którego można zaprosić do zorganizowania wykładów motywacyjnych dla firmy.
Możliwości współpracy wizerunkowej jest więc bardzo dużo. Wybierając odpowiednią jej formę, trzeba tylko określić własne potrzeby.
Najważniejsze cele współpracy wizerunkowej
Celem współpracy wizerunkowej jest wsparcie własnej marki wizerunkiem osoby publicznej. Kluczowe jest tu wypracowanie spójnego przekazu, który przyczyni się do większej rozpoznawalności brandu.
Taka strategia daje doskonałe efekty. Zastosowanie wizerunku gwiazdy sportu, jaką bez wątpienia jest Robert Korzeniowski, poprzez rozszerzenie serii skojarzeń istniejących wokół Twojej marki, zwiększy zasięg prowadzonych kampanii marketingowych.
Jeżeli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy wizerunkowej z Robertem Korzeniowskim, gorąco zachęcamy do kontaktu!
Współpraca
wizerunkowa
dla firm
1
2
3
4