Możesz więcej niż myślisz – Robert Korzeniowski nowym ambasadorem marki POWERADE
POWERADE prezentuje nowego ambasadora marki i rozpoczyna działania edukacyjne dotyczące roli napojów izotonicznych i prawidłowego nawodnienia podczas intensywnego wysiłku fizycznego.
Warszawa, 14 marca 2013 r. – Robert Korzeniowski, 4-krotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym, został nowym ambasadorem marki POWERADE. Doświadczenia sportowe wybitnego zawodnika i wiedza w zakresie właściwej suplementacji organizmu w trakcie wysiłku fizycznego, pomogą w lepszym zrozumieniu właściwości napoju izotonicznego wszystkim tym, którym towarzyszy ruch i aktywność fizyczna.
Możesz więcej niż myślisz – tak brzmi oficjalny slogan, rozpoczynającej się w kwietniu tego roku kampanii marketingowej marki POWERADE. Jako lider kategorii napojów izotonicznych Powerade wziął na swoje barki misję edukacyjną w zakresie istoty prawidłowego nawodnienia podczas intensywnego wysiłku sportowego. Tegorocznym ambasadorem POWERADE został Robert Korzeniowski, który swoim wizerunkiem wspierać będzie działania komunikacyjno-edukacyjne marki.
– Robert Korzeniowski doskonale pasuje do naszej wizji rozwoju i komunikacji marki POWERADE. Jest po pierwsze ikoną sportu, a co więcej stał się propagatorem aktywnego trybu życia. Posiada olbrzymie doświadczenie sportowe, które zdyskontujemy w realizacji naszej misji edukacyjnej, pokazując, że sport można uprawiać niezależnie od stopnia zaawansowania, zgodnie z przesłaniem marki POWERADE „możesz więcej niż myślisz” – mówi Rafał Jakubowiak, kierownik marki POWERADE w Coca-Cola Poland Services.
Dlaczego odpowiednie nawodnienie jest tak ważne?
Ubytek płynów w organizmie o nawet 2% niekorzystnie wpływa na formę fizyczną i zwiększa ryzyko udaru cieplnego. Dlatego właściwe nawadnianie jest jednym z wyznaczników sukcesu każdego sportowca.
Naukowo opracowana formuła ION4, dostarcza płyny i składniki mineralne (sód, potas, wapń oraz magnez), zapewniające efektywne nawodnienie, a także węglowodany, odpowiedzialne za uzupełnianie energii traconej podczas wysiłku. Zawarta w POWERADE ION4 mieszanka węglowodanów i sodu pobudza organizm do wchłaniania płynów i utrzymania ich równowagi. POWERADE w przeciwieństwie do wody nie blokuje zbyt wcześnie receptorów odpowiedzialnych za pragnienie. Innymi słowy sprawia, ze odczuwa się pragnienie tak długo aż zostanie przywrócony prawidłowy poziom nawodnienia.
– Lata uprawiania sportu pozwoliły mi doskonale poznać możliwości własnego organizmu. Teraz z perspektywy czasu, kiedy zakończyłem już swoją profesjonalną karierę, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, iż głównym determinantem sukcesu w sporcie – obok talentu i ciężkiego treningu – jest suplementacja i właściwe nawadnianie organizmu – mówi 4-krotny Mistrz Olimpijski w chodzie. – Dziś moim zwycięstwem jest to, że wciąż odczuwam potrzebę bycia aktywnym. Tym bardziej cieszę się, iż moja wiedza i doświadczenie w zakresie symbiozy z własnym organizmem, zostanie wykorzystana do realizacji edukacyjnej misji POWERADE- dodaje.
Marka Powerade zaprezentowała także nowy film edukacyjny z udziałem Roberta Korzeniowskiego i ekspertów z Centralnego Ośrodka Medycyny Sportowej, którzy są partnerami działań edukacyjnych marki. Film dostępny będzie miedzy innymi na kanale www.facebook.pl/powerade.
Marka POWERADE od lat angażuje się w wspieranie sportu zarówno na poziomie amatorskim jak i profesjonalnym. Obok sponsoringu najważniejszych imprez sportowych na świecie: Igrzysk Olimpijskich czy Mistrzostw Europy i Świata w piłce nożnej, jest mecenatem biegania i piłki nożnej, będąc oficjalnym napojem sportowym takich klubów jak Real Madryt w Hiszpanii. W Polsce marka POWERADE sponsoruje największe imprezy biegowe m.in. maratony i półmaratony w Poznaniu i w Warszawie, Cracovia Marathon, MTB Marathon oraz kluby piłkarskie.